body { background: url(https://s17.picofile.com/file/8425523142/Sherlock_5_parswallpapers_rzb_ir_.jpg) no-repeat; }

معرفی کتاب

سلام 

حالتون چطوره ؟ 

 

بعد از چند ماه که فعالیت نداشتم مخوام فعالیت روبیشتر کنم و ازتون درخواست میکنم تا با نظرات و پیشنهاد های خودتون هر چیزی که دوست دارید در مورد اون مطلبی بنویسم رو بگید تا فعالیت بیشتر بشه و باب میل شما هم باشه خب بریم سراغ مطلب امروز از اسم مطلب هم  معلومه که میخوام بهتون چند تا کتاب معرفی کنم ذر نظر دارم یک لیست درست کنم که توی موضوعات مختلف 100 تا یا توی بعضی موضوعات تعداد کمتری از کتابهایی که خودم میخونم و میپسندم براتون معرفی کنم و اگر تونستم فایل اونا رو هم براتون قرار میدم و شما هم بعد از خوندن نظرتون رو بگید و یا اگه کتاب دیگه ای رو با اون موضوع خوندید و به نظرتون بهتره بهم معرفی کنید و اگر فایلش رو هم بفرستید عالی میشه خب بعد از درست شدن این لیست ها برای هر کتاب یک خلاصه هم مینویسیم البته از شما هم دعوت میکنم نوشته خلاصه شده کتاب رو که خودتون نوشید رو بفرستید تا با بررسی اونا یک خلاضه کامل نوشته باشیم تا به هم دیگه کمک کنیم از مطالعه لذت ببریم .

 

خب خودم اولین کتاب رو معرفی میکنم در حوزه کیهان شناسی 

 

1.کتاب جهان های موازی نوشته میچیو کاکو (فایلش رو اگر کسی داره خیلی خوب میشه بفرسته )

 

 

 

 

2.کتاب جایگاه ما در جهان هستی استیون هاوکینگ 

۰ موافق ۰ مخالف

چ خوب

خوشحالم که پسندیدید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من هرچیزی رو که بلدم بهتون یاد میدم و از روزمرگی هام براتون میگم .
محبوب ترین مطالب
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر